onsdag 9 januari 2008

Mina favoritklänningar (just nu)

Årets julklapp! Supervarm och riktigt mysig stickad klänning.

Årets tveksamma... En fulsnygging. Först tänkte jag 'nej för fan!' sen kollade jag på prislappen (65 spänn) och bestämde mig för att den kunde vara värd det bara för sakens skull...

En enkel, mönstrad favorit som alltid är lätt att slänga på sig även om jag börjar tröttna på A-line modellen...


Mitt senaste köp! Visst är den söt?!

Jag fick sån lust att visa upp vad jag lever i denna vinter... dvs mina älskade klänningar! :) Ännu har det bara varit en riktigt kall vecka i Shanghai (just nu är det cirka 12 grader och ganska behagligt, men det känns att temperaturen är påväg att sjunka igen dock.. brrrr). Med många undertröjor, tjocka tights och stövlar brukar jag dock lyckas hålla värmen här nere. Jag menar, man bör ju inte klaga när man hör om kyla och snökaos i Svea rike...


Och såhär fina är de på... (Har bara bilder på 2 av dem. Kalla mig rebell, men jag är lite smått emot att ta sånna där 'dagens outfit' bilder av mig själv. Föredrar något lite mer naturligt...



Inga kommentarer: