torsdag 17 januari 2008

Vinterns bästa köp

Var bara tvungen att lägga upp en bild på min absoluta favoritkofta som jag använder flitigt i vinter. Passar till allt liksom. 200 kronor på Shanghais skräddarmarknad... yes pls. Hade den på mig senast idag och matchade med svarta Miss Sixty skinny jeans som var nerstoppade i mina stövlar.

Över till lite nyheter, för nu är det bestämt!! Nästa onsdag ska jag träffa Kinas största och absolut hetaste designer Lu Kun för en exklusiv intervju! Jag är hypad till max! Om ni inte vet vem Lu Kun är så lär ni om inte annat få reda på det när ni kollar in det amerikanska Top Model 9 när det väl kommer på TV i Sverige. Där flyger nämligen modellerna till Shanghai och blir betygsatta av Kinas egna Galliano, Lu Kun. Mer får ni veta efter nästa onsdag!

För tillfället är det plugg som gäller. Har mina sluttentor på måndag och tisdag. Mina kinesiska språkkunskaper är väl vad de ska vara, muntligt, men absolut inte skriftligt, så det blir att plugga som en dåre. En lugn helg med andra ord. Hoppas ni har det roligare.

Inga kommentarer: