fredag 2 november 2007

Min lila höst

Gårkvällens mediamiddag på Attica var sådär. Den utlovade middagen var nämligen i själva verket små canapés... Hm.. Så mätt var man iaf inte när man gick därifrån. Tog mig runt på lite olika barer istället. Glamour Bar är alltid trevligt och det blev också lite vin på Radisons häftiga hotellbar på den 47:e våningen. Jag älskar hotellbarer. De har för det mesta en riktigt bra vinlista och utmärkt service. När jag pluggade i Australien jobbade jag extra i en hotellbar på det femstjärniga hotellet Duxton så sedan dess har jag gått på många olika hotellbarer. Och Radison i Shanghai är absolut en favorit!

Men nog om det!

Tänkte passa på att visa upp mina senaste lila assecoarinköp! Lila passar så bra till allt svart och grått jag har i garderoben. Ikväll tänkte jag matcha de lila strumpbyxorna (med hål så att man ser halva foten) och det lila skärpet med en lite grövre svart, kort poloklänning som jag har sedan förra säsongen. Pojkvännens pappa är på besök och kvällen till ära är det en måltid på japanska Haiku by Hatsune som gäller. Mmmmm... Bättre än så kan man nog inte inleda en helg!



Lila skärp från Promod. 169 kronor.



Skarfs från en gatumarknad. 20 kronor.



Strumpbyxor från en gatumarknad. 12 kronor.


Örhängen från Next, 79 kronor.

Inga kommentarer: