söndag 25 november 2007

Next -något att hålla ögonen på

Kuvertväska från Next

Härlig helg. Firade 2 år med pojkvännen i lördags och blev bortskämd som en barnunge. Ska inte ljuga och säga att jag inte njöt av varenda sekund.. :) I söndags stack vi till megagallerian Superbrand Mall i Pudong (östra Shanghai) för lite seg söndagsshopping (mest skyltfönstershopping dock). Hann med att kolla in lite saker på Next som nyligen öppnade i gallerian. Är ganska glad i deras party stash men jämfört med många andra butiker här i Shanghai så känns det lite för dyrt. Har dock en snygg kuvertväska från Next som har blivit ett troget bihang för partykvällar. Helgen till ära svängde vi om på nattklubben MAO vilket var kul. Denna vecka måste jag jobba mycket för nästa helg åker jag till Suzhou för att käka svenskt/finskt julbord, fira pojkvännens födelsedag och tja.. vara ledig helt enkelt. Suzhou, en 'liten' kinesisk stad med 5 miljoner invånare (!) känns alltid som en tropisk resort jämfört med Shanghai. Inte så mycket tutande bilar. Inte så trångt med folk på gatorna... ahhh...

Såg förresten massa söta klänningar på Next som jag girigt vill ha. Pekade ivrigt ut tre favoriter för pojkvännen och poängterade att det faktiskt snart är jul. Får se hur det går med den saken dock. Jag har redan fått ett par grymt snygga ankelboots i förskott. Ehum.

Snygg och enkel nyårsblåsa från Next. Har visserligen en snarlik från Zara men vadå, man kan väl inte ha för många LBDs....

Annan snygg kuvertväska från Next med avtagbar kedja.

Inga kommentarer: