torsdag 22 november 2007

MTV Awards och Style Gala i Shanghai ikväll -och JAG ska dit!!

Ja, det är sant. Ibland lyckas man hamna precis där man vill vara! Idag är en sådan dag. Efter en minst sagt stressig vecka så ser denna fredag ut att kunna sätta guldkant på tillvaron igen. Via några telefonsamtal hit och dit har jag lyckats fixa pressackreditering till MTV Asia Awards och Style Gala som går av stapeln ikväll kl 19.30 på Shanghais Grand Stage. Mina gamla kollegor från SH Magazine ska också dit, så snacka om att man är taggad!!

Nu tänker ni säkert samma sak som jag -vad ska jag ha på mig?! Japp. Panik, klädblock och allt däremellan. Det blir att gräva djupt i garderoben om några timmar.

Galans kändaste namn är väl utan tvekan Paris Hilton som har varit på besök i Shanghai sen i tisdags och som har ägnat sig åt minst sagt förutsägbara turistaktiviteter. Men vem hade egentligen förväntat sig något annat?! Mina kollegor på SH fick förresten en intervju med fröken Hilton, den kan du läsa här: http://www.shmag.cn/feature/paris_hilton_interview_and_win_tickets_mtvs_style_gala

Andra kändisar som har lovat att dyka upp på galan är Liu Ye, Shin, S.H.E., Anthony Wong, Sammi Cheng och Vicki Zhao. Det lär glittra ordentligt på den röda mattan kan jag lova! Kineserna är verkligen inte rädda för att klä upp sig!

Inga kommentarer: